Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Al costat de la plaça d'Espanya els varen detenir, varen oposar-hi molta resistència, i fins i tot forcejaren amb els agents, que varen haver de demanar reforços
La Policia Nacional ha detingut dos joves per agredir, anit, diverses persones. A més de barallar-se, també les mossegaven. Se sospita que haurien ingerit qualque droga. Han passat la nit als calabossos de Palma i avui horabaixa passaran a disposició judicial.
La zona entre les Avingudes i el mercat de l’Olivar es convertí anit en l’epicentre de diferents baralles que acabaren amb dos detinguts. El cambrer d’un bar va ser testimoni dels fets, quan anava a tirar els fems.
Els detinguts, dos joves de 20 i 18 anys colombians, varen atacar diferents persones i destrossaren també vehicles.
La confluència entre el carrer del Sindicat i la plaça d’Alexandre Jaume va ser un dels punts de la disputa. Aquí els dos individus varen atacar el propietari d’una moto que estaven destrossant, a més d’apallissar-lo a ell i a una turista que passava els varen mossegar.
La Policia va rebre moltes telefonades que denunciaven els fets. Al costat de la plaça d’Espanya els varen detenir, varen oposar-hi molta resistència, i fins i tot forcejaren amb els agents, que varen haver de demanar reforços.
Avui horabaixa passaran a disposició judicial, la Policia confirma que els detinguts agredien la gent aleatòriament i sense cap motiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania