Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
S'ha intervingut un matxet de 50 centímetres de fulla, tres pistoles d'aire comprimit i agendes amb anotacions dels serveis realitzats per les dones
142
La Policia Nacional ha detingut dues persones, un home de 31 anys i una dona de 20 anys per un delicte de tràfic d’éssers humans per a l’explotació sexual, detenció il·legal i violència de gènere. Els agents han explicat que amb aquestes detencions donen per acabada l’operació Gloria. Les recerques van començar després de la denúncia interposada per una de les joves a la qual obligaven a prostituir-se.
Segons sembla, la jove mantenia una relació amb l’home detingut, qui la va obligar a prostituir-se i la va amenaçar de matar-la si ho deia al seu pare. Davant la por, la jove va començar a exercir la prostitució en un pis de la barriada de Son Dameto, a Palma, on la policia ha indicat que podria haver-hi més dones exercint la prostitució.
L’encarregada del pis, la detinguda de 20 anys, era totalment conscient que exercia la prostitució en contra de la seva voluntat i quan acabava el servei informava l’altre detingut dels serveis que havia realitzat per a així quedar-se els dos tots els diners. La víctima havia de pagar-se el menjar i qualsevol cosa que necessitàs, fins i tot els preservatius. A més, l’obligaven a realitzar pràctiques sexuals que no desitjava o sense preservatiu, i per aquest motiu li donaven més diners.
Des de desembre, la seva parella va començar a pegar-li cops de puny i coces, i a més la insultava. Quan la “parella” manco s’ho pensava, es va escapar d’aquest pis i ho va denunciar tot davant la Policia.
Llavors, policies de UCRIF 1 van demanar autorització judicial per realitzar un escorcoll en el citat pis. S’hi van intervenir, entre altres efectes, un matxet de 50 centímetre de fulla extremadament esmolada, tres pistoles d’aire comprimit i munició per a aquestes, un bat de baseball, agendes amb anotacions dels serveis realitzats per les dones i terminals TPV per al pagament amb targeta, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet