Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Se li imputa un delicte d'homicidi en grau de temptativa, robatori, ja que el cotxe ha hauria emprat no era seu i també contra la seguretat vial
La Policia Nacional ha detingut l’autor, presumptament, de l’atropellament aquesta matinada a l’Arenal de Palma. Està acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, robatori i contra la seguretat vial. L’home hauria ferit quatre persones, tres romanen ingressades a l’hospital amb traumatismes.
A les portes d’un local a l’Arenal s’ha produït l’atropellament. Encara queden restes: vidres romputs i també sang. Molta gent entrant i sortint de la discoteca durant la matinada.
Quatre persones van resultar ferides, els serveis d’emergències els van atendre i traslladaren tres joves a l’hospital. Una al·lota de 15 anys pateix traumatisme a l’esquena i és a Son Llàtzer, i un jove de 18 anys i un altre de 28 romanen a Son Espases: tenen fractura a una cama i traumatisme lumbar i pèlvic.
Durant la matinada i al llarg del dia, la Policia Nacional ha interrogat les víctimes i testimonis per esbrinar què ha passat. Volen saber si la baralla que hi ha hagut a l’exterior de la discoteca ha estat el detonant perquè es produís l’atropellament i si l’individu té relació amb els dos fets.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros