Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Se li imputa un delicte d'homicidi en grau de temptativa, robatori, ja que el cotxe ha hauria emprat no era seu i també contra la seguretat vial
La Policia Nacional ha detingut l’autor, presumptament, de l’atropellament aquesta matinada a l’Arenal de Palma. Està acusat d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, robatori i contra la seguretat vial. L’home hauria ferit quatre persones, tres romanen ingressades a l’hospital amb traumatismes.
A les portes d’un local a l’Arenal s’ha produït l’atropellament. Encara queden restes: vidres romputs i també sang. Molta gent entrant i sortint de la discoteca durant la matinada.
Quatre persones van resultar ferides, els serveis d’emergències els van atendre i traslladaren tres joves a l’hospital. Una al·lota de 15 anys pateix traumatisme a l’esquena i és a Son Llàtzer, i un jove de 18 anys i un altre de 28 romanen a Son Espases: tenen fractura a una cama i traumatisme lumbar i pèlvic.
Durant la matinada i al llarg del dia, la Policia Nacional ha interrogat les víctimes i testimonis per esbrinar què ha passat. Volen saber si la baralla que hi ha hagut a l’exterior de la discoteca ha estat el detonant perquè es produís l’atropellament i si l’individu té relació amb els dos fets.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil