La policia local de Sant Antoni de Portmany ha detingut un home per delicte de violència de gènere. Els fets ocorregueren al voltant de les 22:00 del 27 d’octubre, quan els agents reberen un avís que al carrer d’Antoni Riquer un home estava agafant una dona pel coll, al balcó de ca seva, i que l’estava intentant estrangular. En presentar-se al lloc del succés, la víctima va confirmar els fets, i assegurà que l’agressor ja l’havia maltractada en anteriors ocasions. Una informació que ratificaren familiars i veïnats.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.