Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Els fets es van produir el passat 27 de novembre, al voltant de les 19.00 hores, arran d'una discussió a l'interior d'un bar
126
Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir-ne un altre per l’esquena amb un objecte punxant, a Manacor. Els fets es van produir el passat 27 de novembre, al voltant de les 19.00 hores, arran d’una discussió a l’interior d’un bar situat a les proximitats de l’estació de tren entre dos homes, que varen sortir al carrer a barallar-se.
Després de la baralla, i una vegada semblava que havien arreglat les seves diferències, un d’ells va apunyalar amb una arma blanca l’esquena de la víctima, per a continuació sortir corrents. La víctima va haver d’anar a un centre mèdic, ja que va requerir punts de sutura.
Diverses dotacions de la Policia es van personar al lloc dels fets, varen recaptar les primeres dades i varen identificar els testimonis. Finalment, varen aconseguir identificar el responsable i dilluns passat el varen detenir com a presumpte autor d’un delicte de lesions.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors