Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els fets es van produir el passat 27 de novembre, al voltant de les 19.00 hores, arran d'una discussió a l'interior d'un bar
90
Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 50 anys, com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’agredir-ne un altre per l’esquena amb un objecte punxant, a Manacor. Els fets es van produir el passat 27 de novembre, al voltant de les 19.00 hores, arran d’una discussió a l’interior d’un bar situat a les proximitats de l’estació de tren entre dos homes, que varen sortir al carrer a barallar-se.
Després de la baralla, i una vegada semblava que havien arreglat les seves diferències, un d’ells va apunyalar amb una arma blanca l’esquena de la víctima, per a continuació sortir corrents. La víctima va haver d’anar a un centre mèdic, ja que va requerir punts de sutura.
Diverses dotacions de la Policia es van personar al lloc dels fets, varen recaptar les primeres dades i varen identificar els testimonis. Finalment, varen aconseguir identificar el responsable i dilluns passat el varen detenir com a presumpte autor d’un delicte de lesions.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents