L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Segons ha informat la Policia Nacional, no hi ha constància de terceres persones implicades
135
El jutge ha enviat a presó provisional l’home de 40 anys investigat per haver segrestat presumptament, amb una furgoneta, una dona en un carrer pròxim a la Plaça d’Espanya, a Palma. Els fets varen succeir divendres passat de matinada quan la jove es dirigia a la seva casa caminant.
Segons ha informat la Policia Nacional, no hi ha constància de terceres persones implicades i de moment, es desconeixen més detalls de les causes del succés.
L’home, de nacionalitat espanyola, va realitzar una maniobra brusca amb la furgoneta amb la qual viatjava i es va detenir al costat de la víctima. Tot seguit, li va subjectar dels dos braços i va intentar introduir-la per força a l’interior del vehicle, alhora que li deia que es quedàs quieta i no es mogués.
La víctima va intentar escapolir-se del subjecte i va forcejar amb ell. La dona va veure en aquest moment a una noia, testimoni dels fets, i va començar a cridar demanant auxili. L’agressor, en adonar-se de la presència de la testimoni, va deixar anar a la dona, i va fugir del lloc.
A l’agressor és investigat per un delicte de temptativa de detenció il·legal i lesions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis