Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Hi ha una investigació oberta, està acusat d'un presumpte delicte de violència masclista
La Policia Local de Palma ha detingut avui migdia un home per intentar atropellar la seva exdona i una amiga quan esperaven a un semàfor, a la confluència dels carrers de Blanquerna i d’Antoni Marquès, a Palma. Han estat traslladades a l’hospital, però no es tem per les seves vides. S’ha obert una investigació.
Eren les 12.30h del migdia quan, en aquest semàfor, esperaven les dues dones. L’home les ha envestides amb el seu vehicle. En un primer moment es creia que el conductor hauria perdut el control del cotxe, però s’ha confirmat que és l’exmarit d’una de les víctimes i les ha volgudes atropellar.
El carrer estava molt concorregut, ple de gent, que han estat testimonis de les intencions de l’home. Ho han enregistrat amb els telèfons mòbils. Les dues dones, que són amigues, han quedat esteses en terra. Els vianants les han atès abans que hi arribessin els serveis d’emergències.
La Policia Local de Palma ha detingut l’home, que roman a la comissaria de Sant Ferran. Hi ha una investigació oberta, està acusat d’un presumpte delicte de violència masclista.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada