Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Hi ha una investigació oberta, està acusat d'un presumpte delicte de violència masclista
La Policia Local de Palma ha detingut avui migdia un home per intentar atropellar la seva exdona i una amiga quan esperaven a un semàfor, a la confluència dels carrers de Blanquerna i d’Antoni Marquès, a Palma. Han estat traslladades a l’hospital, però no es tem per les seves vides. S’ha obert una investigació.
Eren les 12.30h del migdia quan, en aquest semàfor, esperaven les dues dones. L’home les ha envestides amb el seu vehicle. En un primer moment es creia que el conductor hauria perdut el control del cotxe, però s’ha confirmat que és l’exmarit d’una de les víctimes i les ha volgudes atropellar.
El carrer estava molt concorregut, ple de gent, que han estat testimonis de les intencions de l’home. Ho han enregistrat amb els telèfons mòbils. Les dues dones, que són amigues, han quedat esteses en terra. Els vianants les han atès abans que hi arribessin els serveis d’emergències.
La Policia Local de Palma ha detingut l’home, que roman a la comissaria de Sant Ferran. Hi ha una investigació oberta, està acusat d’un presumpte delicte de violència masclista.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat