Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Ja havia comès diversos robatoris a altres establiments de l'illa
Imatge de les càmeres de seguretat en el moment de l'atrac
25La Policia Nacional ha informat de la detenció d’un home que va atracar una farmàcia del barri de Cases Barates, a Eivissa, encaputxat i amb un ganivet de grans dimensions. Va intimidar una treballadora perquè li donés els doblers de la caixa i diversos telèfons mòbils, que eren d’ella i a la seva companya. L’home va acabar fugint corrents.
La investigació policial va permetre comprovar als agents que el detingut havia comès diversos robatoris a altres establiments de diverses localitats de l’illa i en dates pròximes al robatori a la farmàcia. Els agents varen poder localitzar i dur a terme la detenció del presumpte autor, que ja es troba a disposició judicial.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys