Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'al·lot es negava a traslladar-se a un altre centre per mal comportament
Imatge d'arxiu
50Agents de la Policia Nacional de Manacor van detenir dimarts passat un menor per agredir amb un ganivet multiús un educador del centre de menors on residia i amenaçar de mort una altra educadora.
La setmana anterior, el jove ja havia amenaçat els seus educadors i per aquest motiu varen decidir canviar-lo de centre per mal comportament. Quan va ser informat del trasllat, el menor va reaccionar de manera violenta, va empènyer els educadors i va emprendre la fugida. Mentre un educador el perseguia, l’al·lot va llançar-li una llamborda i finalment va aconseguir escapar.
La direcció del centre va contactar amb la Policia Nacional, que va iniciar un recerca per tractar de localitzar el presumpte agressor.
Finalment, els agents varen localitzar-lo a Manacor on va ser detingut. Les autoritats competents també varen ser informades i el menor va ser ingressat en un altre centre de menors de Mallorca.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca