Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Va patir un accident amb l'excavadora i va demanar ajuda al propietari
Imatge de l'excavadora trabucada dins la pedrera. Foto Policia Nacional
312La Policia Nacional ha detingut un jove turista, de 26 anys i nacionalitat alemanya, com a presumpte autor d’un delicte contra el patrimoni a Palma. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat la detenció es va produir aquest passat diumenge, quan foren alertats que un jove havia entrat dins una pedrera de la zona de Platja de Palma i va intentar endur-se’n una màquina excavadora de la finca. Segons sembla el jove va patir un accident i va trabucar el vehicle, la qual cosa va provocar abundants danys a l’aparell, a més de provocar-li diverses lesions.
El jove, en comptes de fugir del lloc, va acudir ple de sang a un domicili situat vora la pedrera explicant que hi havia entrat botant la tanca perimetral i havia tingut un accident amb la màquina. Al domicili hi havia el propietari de la pedrera i ràpidament es va avisar a la Policia.
Segons la informació facilitada per la Policia Nacional cap de les lesions patides pel jove era de consideració. Una vegada practicades les primeres cures al jove, els agents comprovaren l’estat en el qual es trobava la màquina excavadora, que presentava diversos i abundosos danys així com una pèrdua d’oli.
El jove ha estat detingut com a presumpte autor d’un delicte contra el patrimoni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa