Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
El sicari hauria acceptat un avançament de 2.000 euros per cometre l'assassinat
La Policía Nacional ha detingut tres persones per conspirar contra un home al qual volien matar a Menorca. Dos dels detinguts son un parella que, presumptament, mantenien una relació i haurien estudiat diversos mètodes per matar el marit de la dona. En un primer moment, haurien intentar contactar amb sicaris a l’estranger o adquirir una arma i munició. També una llauna de cervesa que contenia substancies per, presumptament, enverinar el marit.
El tercer detingut és un resident a Maó que hauria acceptat l’encàrrec de cometre el crim a canvi d’un avançament de 2.000 euros.
El jutjat d’Instrucció número 2 de Maó ha acordat la llibertat provisional per als tres detinguts. Se’ls ha prohibit acostar-se i comunicar-se, se’ls ha retirat el passaport i se’ls ha prohibit sortir de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació