Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La conductora va provocar el bolc d'un cotxe que, per a esquivar-la, se'n va sortir de la carretera
Imatge d'arxiu de l'Autopista d'Inca.
55La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 60 anys d’edat per conduir durant 21 quilòmetres en sentit contrari a l’Autopista d’Inca, motiu pel qual se li imputa un delicte de conducció temerària.
Segons ha informat l’institut armat, els fets van tenir lloc a les 21.45 hores d’ahir divendres quan la dona es va incorporar des de la rotonda del Festival Park a l’Autopista d’Inca a l’altura del quilòmetre 8 de la Ma-13 en sentit contrari.
La dona va provocar el bolc d’un cotxe que, per a esquivar-la, se’n va sortir de la carretera i el conductor va quedar ferit en estat lleu.
La Guàrdia Civil ha detingut la dona a l’altura del quilòmetre 29 de l’Autopista. La conductora no anava sota els efectes de l’alcohol i les primeres hipòtesis apunten al fet que el succés es va deure a un error.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca