Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

A banda d'agressions físiques i psicològiques, en ocasions l'abandonaven sense aigua ni menjar
La Policia Nacional ha detingut a la mare i a la seva parella d’una menor d’edat per maltractament habitual a Manacor. Els fets s’haurien produït des de fa mesos, durant els quals no només va patir agressions físiques i psicològiques, sinó que en diverses ocasions va patir abandonament: no la deixaven aigua ni menjar durant dies.
El darrer episodi es va produir el 30 d’abril, quan després d’arribar la seva mare i la parella beguts al domicili, la menor va intentar partir per por a ser agredida, ja que havia ocorregut en altres ocasions quan arribaven a casa en aquestes condicions.
Els dos adults varen impedir la fugida de la menor, entre insults i agressions i provocant-li lesions, abans de tancar-la a la seva habitació. Una vegada els adults es varen quedar adormits, la menor va aconseguir escapar fins a la plaça de l’Ajuntament, on va ser auxiliada per dos veïns que l’acompanyaren fins a les dependències de la Comissaria de la Policia Nacional.
La menor va ser acompanyada després fins a l’hospital de Manacor, on va ser atesa, relatant tot el que havia ocorregut. Posteriorment, va ser entregada a un altre familiar, que es va fer càrrec de la menor per a la seva protecció.
Entre la matinada i l’endemà es va detenir la mare i la seva parella, passant a disposició del Jutjat de Guàrdia, que va decretar una ordre d’allunyament per ambdós per dos anys. La mare ja té una altra ordre d’allunyament d’una altra filla, ja major d’edat.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys