Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La multinacional Consenur operava a Son Espases, la Clínica Palmaplanas i a l'hospital Sant Joan de Déu
La Guàrdia Civil ha detingut una vintena de persones en una operació contra la mala gestió de residus sanitaris de la covid 19. S’investiga en concret la multinacional Consenur, que aquí operava a Son Espases, la Clínica Palmaplanas i l’hospital Sant Joan de Déu.
La vigilància duita a terme pel SEPRONA ha revelat que els residus infecciosos s’emmagatzemaven al carrer, sense els envasos adequats, amb el perill de risc de dispersió del virus que això, diuen, comporta. D’aquesta manera asseguren els agents, incrementaven els seus beneficis en un 300 per cent.
El govern balear, en detectar aquestes deficiències el passat mes de maig, va clausurar la planta que Consenur tenia a Bunyola. Als responsables de l’empresa se’ls atribueixen diversos delictes relacionats amb la gestió irregular de residus, contra els drets dels treballadors i la salut pública.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat