Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'home es troba complint el tercer grau penitenciari per homicidi
Han detingut per maltractament l’home que va ser condemnat per matar la seva parella a Cala Gamba, a Palma. Actualment es troba complint el tercer grau penitenciari per homicidi i el passat cap de setmana va agredir la seva parella a Son Ferriol.
La parella actual de l’home, que ara té 43 anys, l’ha denunciat per haver-la agredit, presumptament, al domicili que comparteixen a Son Ferriol. Segons va declarar a la Policia Nacional, la va pegar, la va insultar i va intentar copejar-la amb un martell de cuina el passat cap de setmana. Per evitar que continuàs amb la pallissa, es va tancar al bany.
L’home ha estat detingut mentre es troba complint el tercer grau d’una condemna de 16 anys de presó per haver matat la seva parella l’any 2002. Aleshores, la dona, de 22 anys, va morir copejada amb un martell i escanyada amb un nu fet amb la funda d’un coixí.
L’associació de dones juristes critiquen que els centres penitenciaris valorin més la disciplina que el procés de reinserció dels presos. En els casos de delictes de gènere, diuen, el tercer grau hauria d’atorgar-se quan el pres demostri que ha aconseguit reinserir-se.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13