El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El varen detenir quan intentava vendre el telèfon a una botiga de Sant Francesc
Llibertat amb càrrecs per a l’home de 27 anys detengut a Formentera per robar un mòbil a una jove de 13 anys quan anava a l’institut. Segons ha informat la Guàrdia Civil, l’acusat va voler vendre el mòbil a una botiga de telefonia de Sant Francesc, des d’on alertaren els agents. Avui s’ha fet un judici ràpid a Eivissa. L’home, de nacionalitat marroquina, estava acusat d’un presumpte delicte de robatori amb violència.
És el segon cas en menys d’una setmana. Diumenge passat, també a Sant Francesc, un menor tutelat pel Consell de Formentera va assaltar un altre nin de 12 anys i li va robar una bossa en la qual portava 75 euros. També va ser detengut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta