El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Resultaren ferits 22 agents de la Guàrdia Civil i 132 immigrants
Detinguts deu immigrants per organitzar el bot a la tanca de Ceuta del passat juliol, en què resultaren ferits 22 agents de la Guàrdia Civil i 132 immigrants. Estan acusats d’organització criminal, atemptat i lesions.
La Benemèrita, que qualifica els fets d’un dels bots a la tanca més violents que es recorden, considera que un dels arrestats és el principal instigador de l’entrada massiva d’immigrants del passat 26 de juliol. Segons la investigació, llançaren cal viva contra els agents. Aconseguiren entrar a Espanya més de 600 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits