Varen arribar dilluns a les Pitiüses patronejant dues embarcacions amb 15 i 19 persones a bord
Detenguts dos patrons que es dedicaven al transport irregular de persones. Varen arribar a les Pitiüses patronejant dues embarcacions amb 15 i 19 persones a bord procedents de la costa Africana, probablement Algèria, segons ha informat la Policia Nacional en una nota de premsa.
Les dues embarcacions arribaren a les Pitiüses el dilluns 28 de juliol. La primera es va avariar en alta mar amb 19 persones d’origen subsaharià a bord, tot i que finalment fou reparada pel patró i va poder desembarcar a la costa de Formentera, poc després Salvament Marítim va rescatar l’altra embarcació a més de dues milles al sud de l’illa, havien quedat sense combustible, una telefonada d’un passatger va donar l’avís d’alerta a les autoritats, a bord transportava 15 persones d’origen magrebí.
La Policia Nacional ha detengut els dos patrons, d’origen algerià i nigerià de 23 i 21 anys, com a presumptes autors de delictes contra els drets dels ciutadans estrangers i afavoriment de la immigració irregular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració