La Guàrdia Civil ha arrestat l'home de 34 anys a la província de Saragossa quan, presumiblement, fugia en taxi
168
La Guàrdia Civil ha detingut, quan presumiblement fugia en un taxi per la província de Saragossa, l’exparella de la dona, embarassada, trobada assassinada en un apartahotel de Vitòria aquest diumenge. El cadàver de la víctima, de 32 anys, es trobava al costat del seu bebè de 3 anys, que està en bon estat de salut, tot i que ha estat traslladat a un centre hospitalari per un reconeixement mèdic complet. L’arrestat té 34 anys. L’Ertzaintza continua investigant. En cas de confirmar-se l’assassinat masclista del qual hi ha indicis, seria el segon de l’any a Euskadi.
La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat que està “recollint dades” del que oficialment considera encara un “presumpte” nou cas d’atac masclista. Si es confirma, n’hauran estat víctimes mortals, 20 dones enguany; 1.204 des de 2003.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat