Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Està acusada d'homicidi involuntari mentre ella assegura que va disparar el jove per error, després de confondre l'arma amb una pistola elèctrica
L’expolicia que va matar el jove afroamericà de 20 anys, Daunte Wright, a Minnesota, als Estats Units, ha estat detinguda acusada d’homicidi involuntari. El dia abans Kimberly Potter, que feia 26 anys que treballava en el Departament de Policia del suburbi de Minneapolis on es van produir els fets, havia presentat la seva dimissió. Potter assegura que va disparar el jove per error, després de confondre l’arma amb una pistola elèctrica.
La mort de Wright ha derivat en quatre nits d’enfrontaments i protestes contra la violència policial, mentre la ciutat es manté pendent del judici per la mort de George Floyd.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis