El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Segons ha informat la Policia, la propietària de l'immoble és la responsable de l'incendi, que presumptament hauria calat foc de manera intencionada
Aquest dissabte migdia s’ha declarat un incendi en la segona planta d’un habitatge del carrer Indalecio Prieto de Palma, en la barriada de Son Gotleu.
Ràpidament, nombroses dotacions de la Policia Local de Palma, la Policia Nacional, Bombers de Palma i dues ambulàncies medicalitzades del Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU-061) han acudit al lloc per a auxiliar a les possibles víctimes i apagar el foc. De fet, l’immoble ha estat desallotjat.
Segons ha informat la Policia, la propietària de l’immoble és la responsable de l’incendi, que presumptament hauria calat foc de manera intencionada i ha estat detinguda, tot i que ha hagut de ser traslladada en ambulància fins a l’hospital de Son Espases amb cremades lleus. Està detinguda per violació de domicili i danys. Els inquilins sostenen que ha cremat el pis amb benzina. Han perdut totes les seves pertinences, lamenten.
La dona ha passat la nit als calabossos de la prefectura de la Policia Nacional i aquest diumenge ha passat a disposició del jutge.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals