Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Van esbrinar que el jove que acompanyava la dona en el robatori era el seu fill i que a més era menor d'edat
La Policia Nacional ha detingut dues dones i un menor d’edat per dos robatoris amb força en establiments, a Palma, i hi ha la circumstància que la dona més gran és sogra i mare dels altres dos detinguts.
Segons ha informat la Policia, el grup de Robatoris estava fent una recerca a conseqüència d’una denúncia interposada a finals de maig per la responsable d’un establiment en la carretera de Valldemossa de Palma, on una dona i un jove van accedir a l’interior forçant la porta d’accés i, una vegada dins, van sostreure una màquina de cobrament automàtic amb la recaptació.
Els agents van aconseguir esbrinar la identitat de la dona, i procediren a la seva detenció com a presumpta autora d’un robatori amb força, i seguiren amb la recerca per poder detenir el jove que l’acompanyava. Van esbrinar que el jove que anava amb la dona en el robatori era el seu fill i que a més era menor d’edat. Finalment, els policies van procedir a la detenció del menor a finals del mes de juny com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.
Així mateix, mentre els agents confeccionaven l’atestat amb el menor en dependències policials, la mare es va dirigir a un altre establiment, situat en el barri d’Arxiduc, en aquesta ocasió acompanyada de la parella d’un dels seus fills. Una d’elles va forçar la porta d’entrada a l’establiment, mentre que l’altra feia funcions de vigilància, accediren les dues a l’interior, on es van posar a recercar per tot el local, i robaren un ordinador portàtil i altres objectes.
A conseqüència d’aquests fets, els agents van procedir a la detenció de totes dues dones com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força i van recuperar l’ordinador sostret.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi