Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Tots dos han estat detinguts per un cas de violència domèstica i traslladats a l'Hospital Son Espases
Una parella ha estat detinguda aquesta matinada a Palma després d’una brega, durant la qual la dona ha arrabassat a l’home un tros d’orella d’una mossegada.
Els fets han passat devers les 5 de la matinada al carrer Foners, quan els equips d’emergència han rebut nombroses telefonades en què alertaven d’una baralla entre un home i una dona. Tots dos han estat detinguts per un cas de violència domèstica i traslladats a l’Hospital Son Espases on, segons han explicat els agents, no han aconseguit cosir-li el tros d’orella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los