Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
En els 5 escorcolls realitzats han decomissat joies, rellotges, material tecnòlogic, telèfons mòbils i 20 mil euros en efectiu
Desarticulat un grup criminal que es dedicava a perpetrar robatoris amb força a cases de camp i plantes baixes. La Policia Nacional ha detingut en total 10 persones. En els 5 escorcolls realitzats han decomissat joies, rellotges, material tecnòlogic, telèfons mòbils i 20.000 euros en efectiu.
La banda, que actuava a Palma, Algaida, Porreres, Marratxí, Ariany, Sant Llorenç des Cardassar i Manacor entre altres localitats, actuava sempre de la mateixa manera. Sempre en horari de dematí, aprofitant que els propietaris anaven a fer feina, botaven el mur perimetral de la casa, i espenyaven portes o finestres per accedir a l’interior de l’habitatge.
Segons els agents, aquests no elegien a l’atzar. Cercaven discreció, zones on poder passar desaparcebuts, i indrets on sabien que podrien obtenir un bon botí.
El grup criminal treballava de manera molt coordinada. Així, uns aportaven el transport, altres s’ocupaven de les guàrdies mentre la resta sostreia els objectes de valor, que es venien després en el mercat negre o a través de peristes. L’operació continua oberta i no es descarten més detencions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte