Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La policia els imputa un delicte de trencament de condemna i 5 furts per un valor aproximat de mil euros
La Policia Nacional ha detingut 4 dones i 1 home acusats de robar en diferents supermercats de Mallorca. Actuaven de manera organitzada, i són reincidents: dues de les 4 dones tenen ordres d’allunyament d’una cadena de supermercats.
La policia els imputa un delicte de trencament de condemna, i també els considera responsables de 5 furts per un valor aproximat de mil euros. Després de robar-ne els productes, els venien al mercat negre.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció