Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Se’ls acusa d’un presumpte delicte d'estafa.
216
La Policia Nacional ha detingut sis persones que es varen negar a pagar una factura superior a 12.000 euros a un restaurant d’Eivissa. Són un home, d’origen britànic i 77 anys, i cinc dones, d’entre 24 i 39 anys, de les quals dues eren d’origen argentí, una d’origen grec i d’altres dues, d’origen polonès. Se’ls acusa d’un presumpte delicte d‘estafa.
El grup va consumir productes i begudes alcohòliques d’un valor elevat. En rebre la factura, es varen negar a abonar-la, tot al·legant una suposada invitació d’una setena persona, que havia reservat la taula, però que ja havia marxat del local. Els empleats, en veure el que succeïa, varen avisar a la Policia Nacional.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora