La droga estava dins la caixa frigorífica, amagada entre la resta de mercaderies
Droga intervinguda al port d'Eivissa.
274Agents de la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i Vigilància Duanera de l’Agència Tributària han detingut a Eivissa el conductor d’un camió que transportava 2.500 quilos d’haixix, amagats dins la caixa del vehicle quan es disposava a embarcar en un ferri al port rumb a la Península.
La intervenció es va realitzar el passat dijous 17 de juliol, en el marc dels controls preventius que duen a terme conjuntament la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i Vigilància Duanera. En un d’aquests dispositius es va inspeccionar un camió frigorífic al port d’Eivissa que pretenia embarcar amb destinació a València. Durant la revisió rutinària, es van trobar 2.500 quilos d’haixix dins la caixa frigorífica, ocults entre la resta de la mercaderia, motiu pel qual es va procedir a detenir-ne el conductor, un home de cinquanta-quatre anys.
Aquest tipus de controls s’emmarquen dins el dispositiu especial de control de mercaderies en ferris, molts dels quals es duen a terme de manera conjunta entre els tres cossos, amb l’objectiu d’evitar qualsevol mena d’il·lícit i garantir la seguretat ciutadana.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari