Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La Guàrdia Civil ha pogut recuperar joies, rellotges de luxe i roba per un valor d'un milió d'euros
La Guàrdia Civil ha detingut dos homes i una dona de nacionalitat romanesa que formaven un grup criminal que hauria comès com a mínim 15 robatoris en xalets de luxe a Eivissa. El grup escollia grans mansions, principalment segones residències i habitatges vacacionals, situades en zones apartades i de difícil accés.
En dos escorcolls domiciliaris, s’han intervingut joies, rellotges de luxe o roba per valor d’un milió d’euros, també més de 6.000 euros en efectiu, una gran quantitat de bitllets d’altres divises i dos vehicles, un d’ells robats. La investigació continua oberta i no es descarta que es relacioni els detinguts en més delictes.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora