Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La Guàrdia Civil ha pogut recuperar joies, rellotges de luxe i roba per un valor d'un milió d'euros
La Guàrdia Civil ha detingut dos homes i una dona de nacionalitat romanesa que formaven un grup criminal que hauria comès com a mínim 15 robatoris en xalets de luxe a Eivissa. El grup escollia grans mansions, principalment segones residències i habitatges vacacionals, situades en zones apartades i de difícil accés.
En dos escorcolls domiciliaris, s’han intervingut joies, rellotges de luxe o roba per valor d’un milió d’euros, també més de 6.000 euros en efectiu, una gran quantitat de bitllets d’altres divises i dos vehicles, un d’ells robats. La investigació continua oberta i no es descarta que es relacioni els detinguts en més delictes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals