El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La víctima, un nen de 12 anys, va haver de ser atès per un quadre d'ansietat
Detingut a Formentera un menor migrant tutelat pel Consell Insular per un robatori amb força a un nen de 12 anys.
Els fets tingueren lloc diumenge a la tarda a Sant Francesc. La víctima va ser assaltada pel jove de 17 anys que li va prendre la bossa on portava 75 euros. El nen, després, va aconseguir refugiar-se a un establiment de la zona i va avisar la seva mare del que havia passat.
El nen va ser conduït a l’Hospital de Formentera on li diagnosticaren un quadre d’ansietat. Posteriorment, interposaren denúncia davant la Guàrdia Civil i el nen va identificar un dels migrants tutelat per Consell de Formentera com l’autor dels fets que va quedar detingut per un delicte de robatori amb força.
La mare de la víctima ha declarat que no és la primera vegada que es produeixen fets d’aquest tipus per part d’aquest menor.
El Consell de Formentera, tutor del menor que va cometre l’acte delictiu, ja ha decidit actuar i ha assenyalat que la presència dels menors migrants a l’illa és temporal i provisional.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle