Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'arrestat s'hauria acostat a elles per darrere a l'avinguda Joan Miró i hauria insistit perquè l'acompanyessin
A Manacor, la Policia Nacional ha detingut un home acusat d’intentar retenir dues menors de 13 anys a primera hora del matí, quan anaven a l’institut.
Els fets varen tenir lloc a l’avinguda de Joan Miró. Presumptament, l’arrestat, de 40 anys, s’hauria acostat a elles per darrere i hauria insistit perquè l’acompanyessin. Com que les al·lotes s’hi varen negar, ell va agafar-ne una pel braç, però varen aconseguir fugir.
Després de dues setmanes d’investigacions intentant trobar el cotxe, l’home fou localitzat a Cala Millor, on va ser detingut aquest dilluns per un presumpte delicte de temptativa de detenció il·legal.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears