Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Policia Nacional ha trobat 32 carpetes amb contingut d’explotació sexual infantil al seu ordinador
Foto: Policia Nacional.
139Agents de la Policia Nacional han detingut un home a Palma com a presumpte autor d’un delicte de corrupció de menors. La investigació va començar arran d’una col·laboració entre el Grup de Delinqüència Econòmica i Delictes Tecnològics de Palma i la Unitat Central de Ciberdelinqüència de Madrid.
Els agents varen detectar que l’home accedia a contingut pedòfil a través de xarxes d’intercanvi d’arxius conegudes com a peer to peer. Aquestes plataformes permeten compartir tot tipus de documents entre usuaris d’arreu del món.
Després d’analitzar els dispositius, la policia va trobar 32 carpetes amb arxius pedòfils, tot i que moltes havien estat esborrades. L’home no només havia descarregat material, sinó que també havia pujat contingut a la xarxa.
Durant l’operació, es varen intervenir un ordinador portàtil i dues targetes de memòria, que ara s’estan analitzant per recuperar completament els arxius. El detingut és de nacionalitat espanyola i continua sota investigació per part del Grup de Delictes Tecnològics de Palma.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca