Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els serveis d'emergència han atès quatre comes etílics durant la festa
Agents de la Guàrdia Civil han detingut durant el Firó de Sóller un home acusat d’agredir sexualment una al·lota de 20 anys. També es registraren quatre comes etílics en aquesta festa multitudinària i amb moltes mesures de seguretat.
El simulacre, que rememora la històrica batalla dels sollerics contra els sarraïns l’any 1561, fou seguit per milers de persones. Només a la plaça de la Constitució se’n reuniren 9.000 per participar a la gran batalla final, fins que el capità Angelats proclamà la victòria.
Un emotiu i multitudinari cant de ‘La Balanguera’ des del balcó de l’Ajuntament va posar el punt final al Firó de Sóller d’enguany.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys