Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Van robar 1.000 milions de dòlars a un centenar de bancs de 40 països
Els doblers robats s'utilitzaven per comprar criptomonedes.
97Agents de l’Europol han detingut a Alacant el líder d’una banda de ciberdelinqüents que va robar 1.000 milions de dòlars a un centenar de bancs de 40 països. La banda, que operava des del 2013, va dissenyar sofisticats programes per aconseguir els doblers. Aconseguia controlar tota la xarxa interna de les entitats a través de missatges que enviava als comptes professionals dels treballadors de les sucursals.
Els doblers robats s’utilitzaven per comprar criptomonedes. D’aquesta manera, evitaven ser detectats per les autoritats.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment