Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

S'estan investigant els motius de l'apunyalament
Imatge d'arxiu d'agents dels Mossos d'Esquadra.
49Els Mossos d’Esquadra han detingut avui dissabte un home per presumptament matar un altre apunyalant-lo en vista de tothom a Montcada i Reixac. Els fets han ocorregut poc abans de les 10.25 hores d’avui dematí en un carrer molt pròxim de l’estació Santa Maria d’aquest localitat barcelonesa, segons ha informat la policia catalana en un comunicat. Els motius de l’apunyalament s’estan investigant.
Testimonis dels fets han explicat que el presumpte autor ha estat retingut immediatament per vianants que passaven pel carrer.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha estat activat i ha estat present en l’actuació amb quatre unitats i ha pogut determinar la mort de la víctima. També ha activat el suport psicològic per atenció als familiars de la víctima.
Els agents de Mossos d’Esquadra han detingut el presumpte agressor, a qui han localitzat en el lloc dels fets. Agents de la Divisió d’Investigació Criminal s’han fet càrrec de la investigació.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13