Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
S'havia atrinxerat a un pis on s'ha trobat amb tres persones, a qui ha pres com a ostatges
L’home que es trobava en crida i cerca per assassinar presumptament la seva parella a Elx, a Alacant, el passat dia de Nadal, ha estat detingut aquest dematí per agents de la Policia Nacional. L’arrestat s’havia atrinxerat a un habitatge d’un edifici on hi vivia la seva ex parella i una filla que tenien en comú, però cap de les dues no es trobaven allà en aquell moment.
La policia ha informat que havien activat els protocols de seguretat per a protegir a la dona. En el pis, hi havia unes altres tres dones i un home, als quals el presumpte assassí ha pres com a ostatges. El detingut ha realitzat diversos trets contra els agents quan s’ha vist envoltat per la policia, sense que s’hagin registrat ferits.
El jove estava armat amb un fusell i una pistola. La policia sospita que la pistola requisada va ser la que va usar en el crim de la seva actual parella, la jove de 25 anys que va ser trobada morta el passat dia 25 de desembre, encara que aquest fet haurà de ser confirmat per l’anàlisi de balística.
El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional d’Elx cercava el jove ja que la seva primera hipòtesi és que es tractava d’un cas de violència de gènere.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància