Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La Policia no descarta que hi hagi diversos piròmans sense cap connexió entre si
116
Una persona ha estat detinguda aquest dijous com a presumpte autor dels incendis de contenidors en la zona de Platja de Palma. Així ho han indicat fonts de la Policia Nacional, que han assenyalat que la recerca continua oberta. La Policia no descarta que hi hagi diversos autors sense cap connexió entre si.
El passat 20 de gener, a les 03.00 hores de la matinada, van ser incendiats quatre contenidors al carrer Dofí de Platja de Palma. El foc també va afectar un vehicle. Els indicis apuntaven al fet que l’incendi havia estat intencionat. Tres dies abans havien estat incendiats altres set contenidors en una altra zona de Palma, a les 03.26 hores al carrer Miquel Marqués. Des de finals de 2017, han cremat pro de 350 contenidors.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €