El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
En el trasllat a dependències policials, el detingut va propinar nombroses coces i cops de cap a una de les portes posteriors del vehicle policial, al qual va ocasionar alguns desperfectes
127
La Policia Local va detenir, la matinada d’ahir divendres, el presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, a Palma.
En una nota de premsa, la Policia Local ha informat que a les 02.45 hores de divendres, una unitat va ser reclamada al districte litoral per atendre un cas de violència de gènere en procés. Una vegada arribats al lloc, els agents van ser requerits per una dona, acompanyada de dos menors, que va dir que havia estat agredida físicament per la seva parella, present en el lloc. L’home mostrava, a més, segons els policies, símptomes evidents d’embriaguesa.
La Policia va presenciar reiterats insults cap a la víctima, va obtenir la informació de totes dues parts, i finalment van concloure que s’havia produït un episodi de violència de gènere, motiu pel qual van procedir a detenir l’home, que es va resistir amb violència. De fet, en el trasllat a les dependències policials, el detingut va propinar nombroses coces i cops de cap a una de les portes posteriors del vehicle policial, al qual va ocasionar alguns desperfectes.
El detingut, de 45 anys i nacionalitat espanyola, va ser posat a disposició judicial.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle