Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'empresari també està acusat de maltractament animal
Detenen el propietari d’un club d’hípica situat a la carretera de Puigpunyent arran d’una denúncia d’un grup de treballadors que asseguren que els obligava a enterrar cavalls vius i agonitzant quan ja no servien per al negoci.
Segons els treballadors, l’empresari regulava el nombre de moixos a la finca escopeta amb mà. Els disparava i els matava quan creia que n’hi havia massa. De fet, els mateixos treballadors denuncien que vivien en règim de semiesclavitud.
Els investigadors s’han trobat que els empleats tenien contractes de 30 hores setmanals però feien jornades de 12, 7 dies a la setmana. A vegades, fins i tot més. Ara, la Policia continua investigant el mateix home per un presumpte delicte de robatori. Investiguen si va robar també material d’obra d’una pedrera annexa a la seva finca.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou