Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

El detingut apareixia pel domicili d'ella i al seu lloc de feina, arribant a agredir-li en diverses ocasions
La Policia Local d’Eivissa ha detingut un home de 24 anys acusat de violència masclista després que la seva exparella denunciés haver patit diverses agressions a les mans de l’acusat, que també l’assetjava.
Els fets van ocórrer dissabte passat, quan dues dones van requerir, a través del 092, la presència policial en el seu domicili del barri de Can Misses perquè l’exparella d’una d’elles les estava amenaçant i cridava repetidament a la porta del domicili amb la intenció d’entrar a l’interior, segons ha informat avui dilluns l’Ajuntament d’Eivissa en un comunicat.
Una vegada en el lloc, i segons el testimoni recollit pels agents, l’arrestat portava diversos dies assetjant a la que havia estat la seva parella, amb qui havia conviscut i amb la qual havien deixat la relació recentment.
Des que ho varen deixar, el detingut apareixia pel domicili d’ella i al seu lloc de feina, arribant a agredir-li en diverses ocasions. Com a resultat, la víctima presentava diversos hematomes.
Segons la víctima, l’arrestat havia estat expulsat de l’habitatge per l’inquilí de l’immoble, amb el qual comparteix residència, després de conèixer els episodis de violència.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc