Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La denúncia d'una menor va iniciar la investigació policial
81
La Policia Nacional ha detingut un menor, de 14 anys, per presumptes abusos sexuals a dues dones a Manacor.
Al menor se li imputen dos delictes contra la llibertat sexual, i ja ha estat posat a la disposició de la Fiscalia de Menors de les Illes Balears.
La investigació policial va començar el passat 24 d’agost, quan els agents van rebre una denúncia per tocaments no consentits a una menor.
La jove va explicar als agents que mentre caminava per l’avinguda del Torrent de Manacor, devers les 14.30 hores, un nin se li va acostar, li va realitzar tocaments i després va partir corrent.
Posteriorment, la policia va rebre una altra denúncia, en aquest cas d’una dona d’edat avançada, que es disposava a recollir el seu fill menor en una guarderia, quan va ser abordada per l’agressor.
El jove es va introduir per la força en el vehicle de la dona i li va realitzar tocaments. Quan la víctima va sol·licitar auxili, l’agressor va abandonar el lloc.
La Policia Nacional va organitzar un dispositiu per identificar l’autor dels fets. Dimarts passat, informa en un comunicat, el van detenir a la mateixa avinguda.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació