Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Està acusat d'assasinat
Avui ha estat detingut un dels fugitius més cercats d’Espanya en una operació dels Mossos d’Esquadra i al Policia Nacional.
L’arrestat està acusat d’haver assassinat al 2002 l’empleat d’una empresa de Tarragona amb un tret al cap durant un atracament. El fugitiu, condemnat a 25 anys de presó per aquells fets, estava desaparegut des del 2012 i vivia amb una altra identitat a una masia aïllada de Castellví de la Marca, a Barcelona.
L’home havia rebut l’ajuda de la seva família per amagar-se durant tots aquests anys. El detingut ,en un primer moment, ha intentat fugir però finalment ha estat localitzat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases