Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
És la segona agressió d'aquest tipus que es produeix en una setmana, en ple ascens de contagis
186
Un home ha estat detingut per pegar a una treballadora sanitària al centre de salut de So Na Monda, a Inca. És la segona agressió d’aquest tipus que es produeix en una setmana. Els sindicats mèdics denuncien els fets, més ara que tornen a estar desbordats per l’onada de contagis.
Els fets es van produir dijous. L’arrestat, amb cita per consulta mèdica, va accedir al despatx de la doctora abans de l’hora que tenia programada exigint que l’atenguessin. Es va negar a abandonar la consulta i esperar el seu torn.
L’equip mèdic llavors va decidir cridar a seguretat. Moment en què l’individu va amenaçar una de les treballadores sanitàries que hi havia a la sala. Li va pegar i colpejar. L’home, que té 24 anys, ha estat detingut per la Guàrdia Civil.
Dissabte passat ja es va produir una agressió a un altre centre de salut de Palma. La Policia Nacional va detenir un home de 45 anys perquè el metge no li va prescriure el medicament que volia. L’individu li va llençar l’escriptori, li va donar cops i va tirar en terra l’ordinador.
Un guàrdia de Seguretat i un pacient que també va ser colpejat el van reduir fins que va arribar la Policia. Els sindicats mèdics condemnen aquest tipus d’agressions, demanen a l’administració més mesures per aturar aquestes conductes, a un sector que no fa més que treballar per la salut dels ciutadans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural