Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un jove de vint-i-cinc anys ha apunyalat el seu padrí i son pare a ca seva amb un ganivet de cuina, a Son Ferriol, a Palma. Els fets han ocorregut aquest dissabte migdia, sense motiu aparent. El padrí ha hagut de ser traslladat a l’hospital de Son Espases en estat greu, a punt de ser intervengut; ha rebut deu ganivetades, la més greu, al rostre i a un ull. En canvi, el pare ha estat atès al moment i no ha requerit desplaçament a un centre hospitalari.
L’agressor també ha hagut de ser traslladat a l’hospital amb ferides lleus. La Policia Nacional l’ha detengut devers la una i s’ha fet càrrec de la investigació. Se l’acusa d’intent d’homicidi i roman ingressat a l’àrea psiquiàtrica de Son Espases. Encara es desconeixen els motius de l’agressió.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal