Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El presumpte autor havia amenaçat de calar foc a l'habitatge
123
Detingut un home de 55 anys a Palma com a presumpte autor dels delictes de coaccions, amenaces de mort, invasió de domicili i furt. Els fets han tengut lloc aquest divendres passat quan un home es va presentar a les dependències de la policia local a Sant Ferran. Allà va denunciar que el propietari de l’habitatge que tenia llogat, situat a l’avinguda de l’Argentina, havia amenaçat de cremar el domicili si els llogaters no l’abandonaven. Entre els ocupants de l’immoble hi hauria la seva dona i una altra persona.
Els agents es varen desplaçar fins al domicili. El propietari havia tallat el subministrament elèctric i havia amenaçat, novament, amb calar foc al pis, si els llogaters no l’abandonaven abans de les tres de la matinada. Un d’ells va relatar als agents que, dies abans, el propietari l’havia obligat a abandonar el domicili per un deute de 70 euros. Després de liquidar el deute i en tornar, va descobrir que faltaven diverses de les seves pertinences, entre les quals un televisor i roba, valorats en prop de 2.000 euros.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo