Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El presumpte agressor va ser arrestat per un delicte de lesions
Foto: Policia Nacional.
115Un home ha estat detengut per la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després de colpejar un indigent que volia dormir en el replà del seu edifici a Palma. Els fets varen ocórrer dilluns passat a la nit. La víctima va accedir al replà quan va veure que la porta era oberta.
L’indigent va pujar un parell de pisos. Quan preparava les seves coses per passar nit a recer, va sortir un veïnat, que li va demanar que se n’anàs. La víctima va començar a recollir les seves pertinences i a davallar per les escales, però el llum va apagar-se, per la qual cosa va decidir agafar l’ascensor.
Aleshores, el veïnat s’hi va acostar i, apuntant-lo amb un objecte metàl·lic, va començar a colpejar-lo dins de l’ascensor. El va agafar per les cames i el va treure de l’edifici a arrossegades. Va ser quan la persona perjudicada va demanar ajuda a un vianant.
Fins al lloc dels fets s’hi varen desplaçar la Policia Local de Palma i una ambulància. La víctima va denunciar els fets i els agents varen detenir el veïnat per un delicte de lesions.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"