Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El presumpte lladre va agafar pel coll a una de les víctimes, va treure una barra de ferro i el va colpejar
161
La Policia Nacional ha detingut un home marroquí de 46 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació comesos en menys de quatre dies en el barri de Cas Capiscol de Palma.
En concret, dimecres passat, devers les 00.45 hores, un home esperava en una parada d’autobús en el barri de Cas Capiscol quan un altre home se li va acostar i li va arrabassar el telèfon mòbil de la mà. La víctima va reaccionar intentant recuperar el seu telèfon i el lladre el va agafar pel coll, va treure una barra de ferro i el va colpejar.
Els agents que van acudir al lloc van dur a terme una batuda per la zona, el van localitzar i el van detenir després de recuperar el mòbil.
La Policia va comprovar que tres dies abans havia estat detingut per un altre robatori amb violència en un carrer pròxim.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes