Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El presumpte lladre va agafar pel coll a una de les víctimes, va treure una barra de ferro i el va colpejar
173
La Policia Nacional ha detingut un home marroquí de 46 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació comesos en menys de quatre dies en el barri de Cas Capiscol de Palma.
En concret, dimecres passat, devers les 00.45 hores, un home esperava en una parada d’autobús en el barri de Cas Capiscol quan un altre home se li va acostar i li va arrabassar el telèfon mòbil de la mà. La víctima va reaccionar intentant recuperar el seu telèfon i el lladre el va agafar pel coll, va treure una barra de ferro i el va colpejar.
Els agents que van acudir al lloc van dur a terme una batuda per la zona, el van localitzar i el van detenir després de recuperar el mòbil.
La Policia va comprovar que tres dies abans havia estat detingut per un altre robatori amb violència en un carrer pròxim.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors