Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
El nin va ingressar al centre hospitalari amb lesions de gravetat compatibles amb haver estat sacsejat
300
La Policia ha detingut el pare del nadó que fa dues setmanes va ingressar a la Unitat de Cures Intensives de Son Espases, acusat per un delicte de maltractament infantil. Els fets van tenir lloc divendres dia 15, quan el menor va ingressar al centre hospitalari amb lesions compatibles amb un cas de maltractament.
Les versions han estat contradictòries i poc clares des del principi, i no són compatibles amb el diagnòstic mèdic. Per aquest motiu, la Policia ha detingut el pare com a presumpte autor d’un delicte per maltractament infantil. Mentrestant, el nadó de manco de dos anys roman ingressat a l’Hospital.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern