Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
L'home hi ha accedit enfilant-se per un mur del temple, després va forçar una de les portes d'accés i es va anar movent dins l'església forçant també altres portes i dos lampadaris
Detingut un home a Alcúdia per haver robat 600 euros de la recaptació de la parròquia del poble.
Segons la Guàrdia Civil, l’home hi ha accedit enfilant-se per un mur del temple, i després va forçar una de les portes d’accés i es va anar movent dins el temple forçant també altres portes i dos lampadaris.
Sembla que no és la primera vegada que aquest home entra a l’església, ja ho va fer l’estiu passat forçant una de les portes d’entrada. Aleshores va obrir tots els calaixos que va trobar i va intentar endur-se la recaptació de la bacina, però la tenen dins una caixa forta.
Finalment, la Guàrdia Civil l’ha identificat gràcies a les càmeres de seguretat que la parròquia hauria posat després d’aquests intents de robatori anteriors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge