Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Amb motiu de les pròximes festes de Sant Joan, la Guàrdia Civil reforça els serveis que es duen a terme en els ports de l'Illa
La Guàrdia Civil ha detingut a un home de nacionalitat colombiana com a pressumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues al port de Ciutadella de Menorca.
Amb motiu de les pròximes festes de Sant Joan, la Guàrdia Civil està reforçant els serveis que es duen a terme en els ports de l’illa. En un d’aquests controls, establert a l’arribada dels vaixells de passatgers procedents de Mallorca, en el Port Exterior de Ciutadella, agents de la Patrulla Fiscal i de Fronteres van identificar a una persona que va infondre sospites als guàrdies civils.
Una vegada inspeccionat els efectes personals, els agents van localitzar un embolcall que contenia una substància de color blanquinosa, que després de ser analitzada amb un drogatest va donar positiu en cocaïna, amb un pes aproximat de 61 grams.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo