Dos atacs, un a la Rambla de Barcelona i un a Cambrils, deixen 13 víctimes mortals i un centenar de ferits. Hi ha cinc terroristes abatuts
/EFE
19Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest divendres al matí un quart individu presumptament vinculat als atemptats del dijous a Barcelona i Cambrils (Tarragona), segons ha confirmat el conseller d’Interior de la Generalitat, Joaquim Forn, en declaracions a Rac1.
Ahir, a les 16.50 hores, una furgoneta va cometre un atropellament massiu a la Rambla, i va provocar tretze morts i centenars de ferits. L’Estat Islàmic ha reivindicat l’atac.
L’atemptat perpetrat segueix el mateix ‘modus operandi’ que els protagonitzats amb vehicles per jihadistes en els darrers mesos en diferents ciutats europees, l’últim d’ells el passat 3 de juny, quan tres terroristes van irrompre amb un cotxe en el pont de Londres, i envestiren els vianants.
Atemptat terrorista al cor de Barcelona
Palma després dels atemptats de Barcelona: dol, condemna i més policia
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres